HuggHumlan

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

It's my birthday!

Av Cecilia - 30 juni 2011 20:39

Idag är det 24 år sen som mamma äntligen efter försening fick ut mig till världen. Väldigt konstigt att tänka sig att det är så länge sen och att tiden går så fort.


Jag har faktiskt haft en väldigt mysig födelsedag idag som började med gratulationer och sång via mobilen redan kl 06.30 på morgonen. Blivit gratulerad på jobbet, fått förlängt kontrakt på jobbet, bjudit på fika som alla arbetskamrater uppskattade grymt mycket (pollykaka, hallonsås och vaniljglass). Mamma plockade upp mig på jobbet när jag slutat och gav mig en stor bukett med blommor som hon plockat från sin trädgård. <3 Den är jättefin och står på vardagsrumsbordet.


  Vi har varit i lite affärer och sen ätit kinamatsbuffé. Jag köpte en jättefin top och ett par leggings som jag ska ha på mig på kalaset på lördag.

Jag är väldigt glad över att min födelsedag har varit så mysig då jag har blivit så besviken och haft riktigt hemska födelsedagar innan. En gång blev jag av med jobbet på min födelsedag... Jag grät och åkte hem till min mamma.


Bestämde mig för att ha födelsedagsfest för första gången på länge också. Har haft fest innan men folk har svikit eller så har det blivit kaos, nu chansar jag på att det blir bra. Än så länge är jag jätteglad över de som ska komma och hoppas att stämningen kommer att hållas på topp! Vi ska ha en sån där fiskedamm om ni kommer ihåg det från barnkalasen när man var liten då man fiskade över ett lakan och fick en godispåse. Ska bjuda på 2 sorters bål, 4 sorters snittar och sen snacks.

 
 
Syrnixen

Syrnixen

30 juni 2011 20:56

grattis!

http://syrnix.blogg.se

 
Stina

Stina

30 juni 2011 20:57

Tipsar om min blogg! Handlar om foto, mode, inredning, design och framför allt min kamp mot vikten! Har hittills gått ner närmare 12 kg helt på egen hand! Och 10 till ska ner under sommaren. Lagt upp ett motions och träningsschema nu som jag ska följa och hoppas på finfina resultat!! Följ mig gärna via bloglovin för att inte missa nån uppdatering i mitt nu lite smalare liv! <3 xoxo // Stina

http://guchie.blogg.se

 
Emmy - Ymes

Emmy - Ymes

30 juni 2011 21:04

hejhej! va fin blogg du har :) rolig att läsa med :D

Just nu har jag en utlottning på min blogg och det hade varit kul om du ville delta
Du kan vinna ett jätte fint smycke och det är helt gratis att vara med :)
det är heller inte så ansträngande att vara med!
:)

http://ymes.blogg.se/2011/june/utlottning-nr-1.html

http://www.ymes.blogg.se

 
Emmy - Ymes

Emmy - Ymes

30 juni 2011 21:04

oj får inte glömma att säga grattis :)

http://www.ymes.blogg.se

 
Sandra

Sandra

30 juni 2011 21:43

Säger väl grattis här med dårå :p höhö. Greeeting from Göteborg så att säga! Jag har egentligen inte råd med shopping men kanske slinker förbi nån klädaffär när man ändå är här och hittar nåt trevligt att ha på mig på lördag. Annars blir det jeans och bandtröja, det jag ska ha på mig på Ullevi imorgon. Höhö. Metalgroda.

http://rockgrodan.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 28 augusti 2011 10:56

Nu börjar jag ett helt nytt liv och med det börjar jag på en ny blogg. Ni som vill fortsätta följa mig kan maila till mig så får ni den nya adressen. cecilia_nilsson_87@hotmail.com ...

Av Cecilia - 12 augusti 2011 07:06


Ibland behöver man piggas upp och då kan det räcka med att gå och köpa: En skvallerblaska, hallonsoda och muffins med sommarbär i. Fick i mig lite socker igår kväll som piggade upp mig lite för tillfället. Men den här migränen jag har som vägrar s...

Av Cecilia - 11 augusti 2011 19:06

Jag har varit deppig till och från i ett antal år men har alltid lyckats ta mig genom det. Den här gången har det gått för långt. Riktig jävla ångest med smärtor i måndags, riktigt jävla nere resten av veckan men fortfarande tagit mig genom mina arbe...

Av Cecilia - 9 augusti 2011 19:36

Först och främst så ska mitt klipp med Bullet vara fixat nu så ni kan se det.   I söndags började jag få en sån jäkla halsbränna (trodde jag). När jag vaknade upp igår var det ännu värre. Ringde min mamma och förklarade min smärta som gick från h...

Av Cecilia - 8 augusti 2011 10:00

Filmade i lördags då Bullet började spela, tyvärr blev inte kvalitén så bra som jag hade hoppats, men nu vet jag att min kamera sänker ljudet själv då det är hög volym när jag spelar in.   ...

Onödig info:


Cicci. 24 år. Rottne, Växjö.

Udda humor. Kall öl. Hårdrock. Industriarbetare. Knäpp.

Sorterat så här:

Om du har svårt att hitta:

Ta en titt hos:

Om du undrar:

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards